Postopki reklamacije in vračil
Razen v primerih, ko je za izvedbo popravila imenovana druga oseba, so kraj uveljavljanja zahtevka (pravice iz naslova pomanjkljive izvedbe) prostori prodajalca na naslovu Hlavní 29 (hala št. 3 uni- max). , 277 45 Úžice, Češka, kjer so možne reklamacije na ponudbo prodanega blaga.
Če je za popravilo določena druga oseba, ki je na lokaciji prodajalca ali na lokaciji bližje kupcu, bo kupec reklamacijo napake pri osebi, odgovorni za popravilo.
V lastnem interesu kupca je zagotoviti, da je blago zapakirano v primerno in dovolj zaščitno embalažo, ki ustreza zahtevam za transport lomljivega blaga, in da pošiljko označi z ustreznimi simboli. Po pravilno obdelani reklamaciji bo servis našega podjetja od kupca zahteval prevzem popravljenega blaga. Če je mogoče, reklamirano blago pošljite v originalni embalaži. Prevoznik ne odgovarja za nepravilno (neustrezno ali neustrezno) pakirane pošiljke reklamiranega blaga. POZOR - pri neustrezno ali neustrezno pakiranem blagu se pravice iz naslova napake ne priznajo, če se med transportom odkrijejo mehanske poškodbe blaga.
Priporočamo:
- predložite dokazilo o lastništvu blaga (račun, potrdilo – po možnosti kopijo) ali navedite spremenljivo oznako/razlog plačila
- Garancijski list/obrazec za zahtevek (če je bil izdan/priložen ob nakupu)
- Čim bolj natančen opis napake, njenih značilnosti in, če je primerno, pogostosti njenega pojavljanja
Naslov za obravnavo pritožb najdete tukaj
V primeru nejasnosti glede pritožbenega postopka priporočamo, da se o podrobnostih posvetujete z našimi zaposlenimi na tel.: +420 266 190 190 ali po e-pošti: reklamace@uni-max.cz.
Reklamacijo ali vračilo blaga lahko stranka sproži tudi elektronsko.
Stranka ima nato pregled nad celotnim pritožbenim postopkom. Možna je zelo hitra komunikacija kupec-prodajalec in celoten proces se znatno pospeši.
Storitev omogoča dodatek Retino, kjer lahko stranka neposredno naroči prevzem pošiljk z dovoljenimi dimenzijami in težami ali jih odda na prevzemnem mestu prevoznika. Prosimo, bodite pozorni na velikost in težo, ki ju prevoznik lahko sprejme in dostavi. Točne specifikacije boste videli po izbiri določenega transportnega sredstva, še preden potrdite naročilo.
Pritožba, vključno z odpravo napake, mora biti obravnavana in o tem obveščena kupca v tridesetih (30) dneh od vložitve reklamacije, razen če se prodajalec in kupec dogovorita za daljši rok. Če je rok iz prejšnjega stavka potekel neuspešno, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva razumno znižanje cene. Po zaključenem reklamacijskem postopku bomo kupca obvestili, najbolje po telefonu, če pa nismo večkrat dosegljivi, po e-pošti ali pismu. Kupca bomo obveščali o poteku reklamacijskega postopka in njegovem izidu, hkrati pa se bomo s kupcem dogovorili o predaji oziroma odpremi reklamiranega blaga. Blago bo kupcu odposlano šele po njegovem soglasju v izogib morebitni nedosegljivosti kupca na destinaciji in s tem povezanimi zapleti.
Ob vsaki reklamaciji je prodajalec dolžan potrošniku izročiti potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavljal pravico do reklamacije napake na blagu, kakšna je bila vsebina reklamacije, kakšen način obravnavanja reklamacije je zahteval. s strani kupca in pri tem zagotoviti kontaktne podatke kupca za posredovanje informacij za obdelavo pritožbe; Ta obveznost velja tudi za druge osebe, ki so določene za izvedbo popravila. Prodajalec to potrdilo izda potrošniku takoj po prejemu reklamacije; Za bolj zapletene okvare, ki zahtevajo zahtevnejši tehnični pregled, je to potrdilo možno izdati v 3 delovnih dneh. Za blago, ki zahteva oceno pooblaščenega servisa, bo kupec potrdilo prejel takoj po izdaji pooblaščenega servisa.
Zamenjava ali vračilo blaga je možno samo, če je blago vrnjeno nepoškodovano, po možnosti v originalni embalaži in z vsemi dodatki.
Prodajalec je dolžan kupcu posredovati potrdilo o datumu in načinu obravnavanja reklamacije, vključno s potrdilom o popravilu in njegovem trajanju, oziroma po potrebi pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije. Ta obveznost velja tudi za druge osebe, ki so določene za izvedbo popravila.